Carrefour anunță rezultatele pe trei luni ale programului de colectare a bateriilor uzate

În primele trei luni (1 aprilie-30 iunie 2015) de desfășurare a programului de colectare a bateriilor uzate și a acumulatorilor vechi – Reciclează și te recompensăm! – au fost colectate 130.249 unități, reprezentând aproximativ 3 tone de baterii uzate. Programul de colectare va continua până în luna decembrie.

Pentru a încuraja colectarea responsabilă a bateriilor uzate, Carrefour, împreună cu CCR REBAT, recompensează clienții oferind o baterie nouă de tip R6, marcă proprie Carrefour, pentru fiecare 4 baterii uzate sau 4 acumulatori vechi aduși la urnele speciale de la biroul Recepție Clienți.

Programul „Reciclează și te recompensăm!” se desfășoară în perioada 1 aprilie – 31 decembrie 2015, în toate hipermarketurile Carrefour, în limita stocului disponibil. Programul nu include bateriile de tip pastilă.

„Grija pentru natură este una din prioritățile noastre în strategia de dezvoltare durabilă a Carrefour România. Ne dorim să contribuim la un mediu cât mai curat, încurajând atât angajații cât și consumatorii să se alăture inițiativelor noastre. Prin continuarea acestui program de reciclare a bateriilor uzate, ne propunem să facilităm reducerea deșeurilor din comunitățile în cadrul cărora ne desfășurăm activitatea și să educăm membrii acestora în spiritul protejării naturii. Să nu uităm că o singură baterie poate polua 4000 de litri de apă prin conținutul de metale grele precum: mercur, plumb, nichel, cadmiu, litiu”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

Aflat deja la a doua ediție, programul are drept obiectiv încurajarea unui comportament responsabil față de mediul înconjurător și se înscrie, alături de SIGUREC, în seria facilităților acordate de Carrefour consumatorilor care colectează selectiv deșeurile.

În 2014, în doar două luni, peste 97.042 unități de baterii au fost colectate prin intermediul proiectului și trimise spre reciclare.

 

Despre Carrefour:

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi.

În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 182 de magazine dintre care 28 hipermarketuri „Carrefour”, 97 supermarketuri „Market”, 46 magazine de proximitate „Express”, 10 magazine de proximitate „Contact” și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Carrefour anunță rezultatele pe trei luni ale programului de colectare a bateriilor uzate 2

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.