București Mall – Vitan te pregătește pentru sezonul estival cu un nou magazin Triumph

Începând cu luna iulie, București Mall – Vitan, primul centru comercial modern din România, inaugurează un nou magazin dedicat femeilor: Triumph, producător de lenjerie intimă și articole vestimentare pentru casă.

Odată cu noua locație, Triumph își invită clienții să descopere colecția primăvară-vară 2017, creată sub numele de „Find the one to escape with”. Cu detalii ludice și în culori cool, costumele de baie pun accentul pe inovație. Triumph propune pentru sezonul estival imprimeuri exotice și intense. Vedetele colecţiei sunt cele trei serii distincte de costume de baie: „Hot Fiesta” – cu imprimeuri contrastante, „Painted Leaves” – cu un aer contemporan și „Painted Tulum” – în nuanțe vibrante.

Triumph International este o companie cu tradiţie, având peste 130 de ani de experienţă, cu o prezenţă pe piaţa românească de peste 20 de ani, în Bucureşti și în toate marile oraşe ale ţării, și care are o bogată rețea de parteneri care comercializează produse marca Triumph şi sloggi. Cu o reţea extinsă în peste 120 țări, Triumph este unul dintre cei mai importanți producători de lenjerie intimă din lume.

Noul magazin vine în completarea mixului de branduri ce pot fi găsite în incinta București Mall – Vitan. Triumph se alătură unei varietăți de magazine de modă pentru ea și el, de la cele low-range, la cele mid & high-end. La acestea se adaugă bradurile de cosmetice și îngrijire personală, telefonie mobilă, electrocasnice, decorațiuni, birotică, precum și un supermarket.

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Recent, București Mall a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. Centrul își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În prezent, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zona de food court pentru toate gusturile si cinematograf. Holloywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne ți echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashionistas până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

This entry was posted in Fashion and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.