Băneasa Shopping City își așteaptă vizitatorii cu un nou brand internațional: COS

Băneasa Shopping City anunță prezența unui nou brand internațional de renume în oferta de fashion a segmentului premium: brandul COS, recunoscut pentru creațiile sale androgine, cu design atemporal, inspirate din arhitectură, artă, design sau natură.

Deschiderea oficială din Băneasa Shopping City a avut loc la finalul săptămânii trecute și a marcat inaugurarea magazinului COS cu numărul 200 la nivel global.

Vizitatorii Băneasa Shopping City vor regăsi la parter, pe o suprafață de 357 m², atât colecțiile pentru femei, cât și cele pentru bărbați, alcătuite din piese de bază, dar și clasice reinventate, făcute să dureze dincolo de sezoane.

Designul magazinului a fost realizat folosind materiale tactile, nuanțe neutre, obiecte de mobilier create de designeri celebri precum MUTO și HAY și un sistem de balustrade din metal personalizate care va împărți suprafața în mai multe zone, inclusiv spații de odihnă unde clienții sau însoțitorii se vor putea relaxa, pentru o experiență de shopping cât mai plăcută.

Parte a grupului H&M, COS completează portofoliul de branduri premium internaționale care au decis să inaugureze pe tot parcursul anului trecut spații comerciale în Băneasa Shopping City, branduri printre care se numără Chopard, Chanel, Cerruti 1881, Paul & Shark, Longchamp, Lancel, Teilor Exclusive, Furla și Reve.

Mixul unic de branduri este unul dintre cele mai importante aspecte strategice care diferențiază Băneasa Shooping City de celelalte centre comerciale din București și din țară, oferind experiențe complete și memorabile, la cele mai înalte standarde.

***

Despre Băneasa Shopping City:

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele.

Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii), aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

This entry was posted in Fashion and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.