Auchan România lansează Mobilizatron 2017

Auchan Retail România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, sărbătorește împlinirea, în luna noiembrie 2017, a 11 ani de la deschiderea primului hipermarket din România.

Momentul este marcat prin lansarea celei dea doua ediții a campaniei de responsabilitate socială – Mobilizatron.

În acest an, Campania Mobilizatron va fi dedicată responsabilității față de mediu și va fi lansată pe data de 4 octombrie.

„Auchan și-a dorit, întotdeauna, să fie mai mult decât o prezență comercială în România. La nivelul unui an, magazinele noastre derulează peste 500 de acțiuni de responsabilitate socială, iar Mobilizatron ocupă un loc special în această suită de inițiative„,  declara Alex Păun, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Cu mesajul “Ajutăm România să respire – O aniversare cât o plantare”, campania își propune să aducă împreună parteneri, angajați Auchan, autorități, ONG-uri de mediu din toată țara și clienți, pentru un obiectiv comun: readucerea la viață a pădurilor românești.

Prima parte a campaniei se va desfășura în perioada 4 – 24 octombrie. În această etapă, în toate hipermarketurile Auchan, pe rafturile dedicate campaniei, se va găsi un produs special – kit-ul Mobilizatron. Acesta va cuprinde un copăcel realizat 100% din hârtie reciclată iar achiziționarea lui va permite clienților, partenerilor și angajaților Auchan să contribuie, fără costuri mari de timp și bani, la îmbunătățirea calității mediului.
Fondurile strânse din vânzarea kit-urilor Mobilizatron vor finanța achiziția stocului de puieți pentru plantare. Pentru fiecare copăcel simbolic achiziționat, Auchan va planta doi copaci.

Cea de-a doua parte a campaniei va fi cea de plantare și se va desfășura, în luna noiembrie, în toată țara. Plantarea va fi organizată de Auchan în colaborare cu ONGuri de mediu din toată țara, autorități locale, dar și voluntari.

Toți cei care au achiziționat copăcei sunt bineveniți să participe la plantare, iar Auchan va asigura transportul către parcele.

Detalii despre campanie, precum și informații actualizate despre numărul de copăcei vânduți la nivelul retelei de hipermarketuri Auchan, se vor găsi pe site-ul http://auchan.ro/mobilizatron-2017/, începând cu data de 4 octombrie.

În completarea Mobilizatron, Auchan Retail România își invită clienții să sărbătorească împreună 11 ani de prezență în România, printr-o amplă acțiune comercială cu sute de prețuri aniversare în toate hipermarketurile.

Mobilizatron reprezintă demersul de responsabilitate socială lansat de Auchan în anul 2016, pentru a sărbători zece ani de prezență în România. Dacă în 2016 „Mobilizatron” a susținut, printr-o donație cumulată de 200.000 euro, cauze dedicate dezvoltării comunităților locale, sub formă de acțiuni de ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), precum și acțiuni din sfera educației (crearea de spații educaționale alternative, instruirea personalului didactic), în 2017, “Mobilizatron” se concentrează pe o singură directie majoră: Responsabilitatea față de mediu.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri si 4 magazine de proximitate MyAuchan cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016 și propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul.

This entry was posted in Social and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.