Auchan Romania isi invita clientii la Targul de bere, editia a VIII-a

Peste 350 de tipuri şi mărci de bere vor fi în centrul atenției în toate hipermarketurile Auchan în perioada 28 iunie – 11 iulie.

Târgul de bere Auchan a ajuns la a opta ediție. La fel ca în fiecare an, în această vară, Auchan își invită clienții la o adevărată sărbătoare a berii, în care actorii principali sunt brand-urile îndrăgite din spațiul național și internațional care se antrenează într-o adevărată paradă a gusturilor.

Pe aleea centrală din hipermarketuri, Auchan pune la dispoziția clienților o paletă largă de tipuri și mărci de bere selectate de la berari renumiți din peste 25 de țări.

De la clasicele beri blonde sau brune până la berile albe, roșii/arămii, negre, fără alcool, aromatizate, trappiste, de abație, ecologice/ fără guten, nefiltrate, nepasteurizate, toate își îmbie privitorii de pe rafturile magazinelor noastre. Nu în ultimul rând, sunt prezente și mult așteptatele beri craft/ artizanale, în special cele de producție locală.

Dacă rețetele clasice nu se demodează niciodată, gusturile noi aduc bucuria descoperirii. În acest an, peste 100 de noutăți acompaniază numele berilor deja consacrate.

Pentru cei mai exigenți cumpărători, cea de-a opta ediție a Târgului de bere Auchan oferă o mulțime de beri speciale, premiate în întreaga lume. În acest an, vedetele rafturilor noastre sunt cele mai importante beri din 11 (din totalul de 12) berării din întreaga lume care au primit titlul de “trappista”.

Și pentru că un pahar de bere rece face căldura verii mai ușor de suportat, nu am uitat nici de produsele complementare: pahare și halbe, desfăcătoare, lăzi frigorifice, pastile de răcire și alte surprize.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 4 magazine de proximitate MyAuchan.

Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, Auchan Retail România este al doilea comerciant din ţară, cu circa 10.000 de angajaţi, al cincilea angajator privat din România, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de Euro în 2015 și propune, celor circa 5 milioane de locuitori din 18 orașe în care sunt prezente magazinele Auchan, un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse și un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială și integrare a tinerilor dar și programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deșeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul. www.auchan.ro.

This entry was posted in Hypermarket and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.