Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

Inca de la inceputul acestui an, Consiliul Director al Asociatiei Romane a Carnii a luat in discutie necesitatea informarii si constientizarii consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a carnii pentru gasirea unor solutii alimentare inovante si naturale pentru dezvoltarea unor produse cat mai sugure si de calitate superioara caare sa se inscrie in conceptul de „eticheta curata” si sa raspunda astfel exigentei consumatorilor.

De altfel, impactul „etichetei curate” asupra industriei de procesare a carnii constituie o preocupare activa a industriilor europene de profil si un subiect de discutie la nivel international , Franta urmand sa gazduiasca in luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include si o dezbatere legata de eticheta curata.

Primul pas a fost facut deja, chiar de catre presedintele asociatiei care de curand a si lansat primele produse cu eticheta curata, dar aceasta tendinta exista si in portofoliul altor companii membre ARC care au pe piata produse ce se incadreaza in acest concept.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.