Social

Pizza Hut şi Shutterstock lansează Replate Waste – o inițiativă de prevenire a risipei alimentare din România

Risipa alimentară reprezintă una dintre cele mai mari probleme ale societății moderne în momentul de față. Pentru a recupera o parte din valoarea mâncării ce se aruncă, Pizza Hut România a lansat inițiativa Replate Waste – un proiec [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Pizza Hut şi Shutterstock lansează Replate Waste – o inițiativă de prevenire a risipei alimentare din România

Carrefour Romania alaturi de Fundatia Renasterea, ofera investigatii medicale gratuite femeilor din Varasti

Femeile din Varasti, judetul Giurgiu vor beneficia, in perioada 23 Octombrie – 29 Noiembrie 2017, de mamografii si teste Babes-Papanicolau realizate gratuit in cadrul campaniei de Diagnostic Mobil – Cancer de san si col uterin organizate de Funda [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Carrefour Romania alaturi de Fundatia Renasterea, ofera investigatii medicale gratuite femeilor din Varasti

KFC și Asociația Climb Again susțin copiii cu nevoi speciale în practicarea escaladei ca modalitate de terapie și performanță

KFC anunţă lansarea parteneriatului cu Asociația Climb Again prin care sprijină copiii cu nevoi speciale în practicarea unei metode inovatoare de terapie: escalada. Implicarea KFC în proiectul „Escalada – terapie pentru dizabilitate!” der [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru KFC și Asociația Climb Again susțin copiii cu nevoi speciale în practicarea escaladei ca modalitate de terapie și performanță

Băneasa Shopping City lansează proiectul de combatere a abandonului școlar „It`s OK to help them dream”

Băneasa Shopping City anunță lansarea noului proiect de responsabilitate socială It`s OK to help them dream, derulat cu scopul participării la eforturile de combatere a abandonului școlar și de susținere a accesului la educație în rândul [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Băneasa Shopping City lansează proiectul de combatere a abandonului școlar „It`s OK to help them dream”

KFC anunţă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator pentru susținerea integrării în societate a tinerilor orfani şi abandonaţi

KFC continuă susținerea proiectelor de responsabilitate socială și anunță lansarea parteneriatului cu Asociația The Social Incubator. Implicarea KFC în proiectul derulat de către The Social Incubator va ajuta la educarea și incluziunea soci [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru KFC anunţă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator pentru susținerea integrării în societate a tinerilor orfani şi abandonaţi

Lidl România donează 55.000 euro cu ajutorul clienților și angajaților săi către Fundaţia LEADERS și anunță o nouă campanie pentru Organizația Națională Cercetașii României

În perioada iulie-septembrie, clienții și angajații Lidl România au putut dona în magazinele din întreaga țară pentru a susține inițiativele Fundației LEADERS. Campania de donații de la casele de marcat a dus la strângerea unui total de [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru Lidl România donează 55.000 euro cu ajutorul clienților și angajaților săi către Fundaţia LEADERS și anunță o nouă campanie pentru Organizația Națională Cercetașii României

Auchan România lansează Mobilizatron 2017

Auchan Retail România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piața locală, sărbătorește împlinirea, în luna noiembrie 2017, a 11 ani de la deschiderea primului hipermarket din România. Momentul este marcat prin lansarea celei dea doua edi [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Auchan România lansează Mobilizatron 2017

De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”

Încă din 2008, KFC și Pizza Hut susțin programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a noua”, în parteneriat cu World Vision România. Timp de o lună, între 1 și 31 octombrie 2017, oricine trece pragul restaurantelor KFC și &hellip [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , , , , | Comentariile sunt închise pentru De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”

Poliția Română și Lidl dau „Verde la educație pentru circulație” printr-o nouă lecție de educație rutieră

Pentru al cincilea an consecutiv, Poliția Română și Lidl demarează cea mai amplă campanie de educație rutieră la nivel național – „Verde la educație pentru circulație”. Lecția de circulație rutieră va avea loc simultan în par [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru Poliția Română și Lidl dau „Verde la educație pentru circulație” printr-o nouă lecție de educație rutieră

Lidl, împreună cu clienții săi, donează 250.000 de euro către programul național Teach for Romania

În perioada 21 august – 3 septembrie, Lidl a desfășurat o campanie prin care orice produs din gama „Back to School” achiziționat a însemnat 1 leu redirecționat de Lidl către Teach for Romania, un program național care susține dreptul l [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Lidl, împreună cu clienții săi, donează 250.000 de euro către programul național Teach for Romania

Solidaritate după furtună: sprijin de peste 100.000 euro pentru familiile afectate din Timiș, Arad sau Hunedoara

Furtuna devastatoare care a afectat vestul țării duminică, 17.09.2017, a produs numeroase pagube materiale. Pentru a veni în sprijinul familiilor afectate, Kaufland România şi Fundaţia “Pentru Voi” acordă ajutor material nerambursabil pen [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru Solidaritate după furtună: sprijin de peste 100.000 euro pentru familiile afectate din Timiș, Arad sau Hunedoara

Portret de școlar la Sun Plaza: Începe şcoala cu bucurii de pus în ramă

Prima zi din anul școlar este probabil ziua pe care copiii o așteaptă cu cea mai mare nerăbdare. Își pregătesc ghiozdanul, hăinuțele, uniforma dacă e cazul, pantofii noi, zâmbetele largi și merg să își reîntâlnească, după trei luni [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Portret de școlar la Sun Plaza: Începe şcoala cu bucurii de pus în ramă

Vino și salvează o viață! Donează sânge la Sun Plaza!

Sun Plaza și Asociația React, în parteneriat cu Centrul de Transfuzie Sanguină din București (CTS București) și Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, desfășoară a cincea ediție a campaniei ”Dăruiește timp, donează sânge”. [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Vino și salvează o viață! Donează sânge la Sun Plaza!

JYSK și UNICEF în România își unesc eforturile pentru copii

JYSK și UNICEF în România au semnat un parteneriat pe trei ani în beneficiul copiilor români. În primul an, compania scandinavă susține proiectul pilot Servicii Comunitare pentru Copii implementat de UNICEF în 45 de comunități din județ [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru JYSK și UNICEF în România își unesc eforturile pentru copii

Ariston Thermo România a direcționat o parte din impozitul pe profit către Fundația Hope and Homes for Children pentru construirea unei case de tip familial

Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice, a oferit sprijin financiar Fundației Hope and Homes for Children, ȋn construirea casei de tip familial „Speranța”, din sectorul 3 al Capitalei. Aici s-a [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Ariston Thermo România a direcționat o parte din impozitul pe profit către Fundația Hope and Homes for Children pentru construirea unei case de tip familial

JYSK România va dona produse în valoare de peste 1 milion de lei organizației Hope and Homes for Children

JYSK România a semnat un contract pe trei ani cu Fundația Hope and Homes for Children România, cu valoare totală de 1 milion de lei. În baza acestui contract, compania daneză va dota cu mobilier, saltele, perne și accesorii casele … [Ci [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru JYSK România va dona produse în valoare de peste 1 milion de lei organizației Hope and Homes for Children

DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

Decathlon ne îndeamnă la mişcare şi ne provoacă la o duminică activă şi veselă în Parcul IOR. Duminică, 25 iunie, sunt aşteptaţi copii si părinţi, dar şi pasionaţi de sport de toate vârstele să descopere numeroasele activităţi sp [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru DECATHLON susţine un stil de viaţă activ, fără vicii

Donează un zâmbet copiilor din MagiCAMP achiziționând o tartă cu zmeură de la Paul

Prin programul de responsabilitate socială, „La Paul, când iei, dai!”, brutăriile susțin, pentru al doilea an consecutiv MagiCAMP, tabăra destinată copiilor cu afecţiuni oncologice, reuşind astfel să contribuie la îndeplinirea misiunii [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Donează un zâmbet copiilor din MagiCAMP achiziționând o tartă cu zmeură de la Paul

Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery colaborează cu HOSPICE Casa Speranţei pentru a susține pacienții cu boli incurabile

Pizza Hut și Pizza Hut Delivery au început, încă din luna februarie a acestui an, o colaborare cu organizația non-profit HOSPICE Casa Speranței care face eforturi pentru a schimba în bine viețile celor care trăiesc cu o boală incurabilă, a [Citeste in Continuare]
Posted in Social | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery colaborează cu HOSPICE Casa Speranţei pentru a susține pacienții cu boli incurabile