FMCG & HoReCa

OMO Ultimate – cea mai ­­­bună formulă OMO de până acum

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piața bunurilor de larg consum din România, este prezentă în ţara noastră din 1995. Fiindcă a avut mereu grijă ca mărcile sale să ofere consumatorilor beneficii relevante pentru ei – [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru OMO Ultimate – cea mai ­­­bună formulă OMO de până acum

URSUS UNTOLD, prima bere special creată pentru un festival de muzică

URSUS a lansat prima bere special creată pentru un festival de muzică din România, inspirată de trăirile și atmosfera unică de la UNTOLD. Partener principal încă de la prima ediție, URSUS continuă și anul acesta colaborarea cu UNTOLD, cel [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru URSUS UNTOLD, prima bere special creată pentru un festival de muzică

Danone organizează Ziua Porților Deschise la fabrica din București

Sâmbătă, 9 iulie, Danone România, liderul pieței locale de iaurturi, își deschide porțile și invită consumatorii în vizită la fabrica din Colentina, București. Vizitatorii vor afla care este drumul pe care îl parcurge laptele de la ferm [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Danone organizează Ziua Porților Deschise la fabrica din București

Toneli Holding intră în portofoliul Lowe

Lowe este agenția de creație selectată de Toneli Holding pentru comunicarea produselor comercializate sub brand-urile Familia Toneli și Ovital, începând cu luna august. Lowe va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea campaniei de comu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Toneli Holding intră în portofoliul Lowe

Noul Hochland Tartino pune un zâmbet în fiecare sandviş

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, anunţă lansarea unui nou produs: brânza tartinabilă Tartino. Disponibil în trei sortimente, Natur, Roşii şi Spanac, noul produs este realizat din ingrediente naturale şi a fost creat pent [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Noul Hochland Tartino pune un zâmbet în fiecare sandviş

Berea Stejar lansează Stejarii – o ediție cu un ambalaj special dedicată echipei Naționale de Rugby a României

Berea Stejar, sponsor oficial al echipei Naționale de Rugby a României „ Stejarii”, lansează o ediție specială a dozei de bere sub deviza „Niciun Mondial Acasă!”. Ediția limitată este dedicată fanilor de esență tare și este inspir [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Berea Stejar lansează Stejarii – o ediție cu un ambalaj special dedicată echipei Naționale de Rugby a României

Pepsi este gustul nr. 1 în România*

Într-o iniţiativă fără precedent în România, Pepsi, unul din cele mai cool branduri de băuturi răcoritoare, a invitat românii în stradă pe parcursul verii pentru a descoperi gustul de cola preferat. Sub sloganul „Acceptă Marea Provocar [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Pepsi este gustul nr. 1 în România*

Salamurile de la Caroli au mai mult de 80% carne!

Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România, lansează o nouă ofertă completă pentru consumatori în categoria Salam și își extinde portofoliul cu 3 salamuri Caroli cu Extra Calitate și cu mai mult de 80% carne. Începând cu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Salamurile de la Caroli au mai mult de 80% carne!

Compania Vincon Vrancea are o nouă structură de management

Începând cu data de 4 august 2015, compania Vincon Vrancea va avea o nouă structură de management. Conducerea executivă a companiei va fi preluată de Președintele Consiliului de Administrație, doamna Luchi Georgescu, iar managementul operați [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Compania Vincon Vrancea are o nouă structură de management

Lipton Ice Tea continuă campania #mievară, alături de Antonia, Iulian Moga și Gabriel Hennessey

Fanii brandului Lipton Ice Tea s-au putut bucura de o experiență unică alături de Antonia, Iulian Moga și Gabriel Hennessey. 15 câștigători de pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, care au răspuns challenge-ului lansat de brand și au refacu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Lipton Ice Tea continuă campania #mievară, alături de Antonia, Iulian Moga și Gabriel Hennessey