FMCG & HoReCa

DERO lansează campania națională „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria” și un nou ambalaj în ediție limitată

DERO sărbătorește anul acesta 50 de ani și lansează campania aniversară „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria”. Campania a debutat pe 20 septembrie, cu lansarea unei promoţii naţionale și a unor noi produse DERO [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru DERO lansează campania națională „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria” și un nou ambalaj în ediție limitată

“Morărița ești chiar tu!”: campania-concurs pe care Panovia S.A. o dedică iubitorilor de ştrudele

“Morăriţa eşti chiar tu!” este sloganul prin care, în premieră, compania Panovia S.A., deţinătorul brandului de patiserie Morăriţa, vrea să îi strângă în jurul mesei pe toţi amatorii de gustări dulci, delicioase şi uşor de prepa [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru “Morărița ești chiar tu!”: campania-concurs pe care Panovia S.A. o dedică iubitorilor de ştrudele

Corona sărbătorește Ziua Națională a Mexicului

Corona, berea mexicană numărul unu în lume, este alături de Ambasada Statelor Unite Mexicane în România într-una dintre cele mai mari sărbători naționale: ziua ce marchează aniversarea proclamării independenței. Corona a fost aseară al [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Corona sărbătorește Ziua Națională a Mexicului

URBB raportează profit cu 50% mai mare în prima jumatate a anului

Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) raportează rezultate pozitive în prima jumătate a anului 2016, înregistrând un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru URBB raportează profit cu 50% mai mare în prima jumatate a anului

Reguli de bună păstrare a sucurilor naturale Profructta

Sucurile româneşti Profructta sunt 100% naturale, obţinute prin presarea fructelor sau legumelor la rece şi pasteurizate scurt la 82 grade Celsius. Procesul de producţie se încheie cu îmbutelierea sucurilor în sticle din sticlă, aseptică. S [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Reguli de bună păstrare a sucurilor naturale Profructta

Alfredo Seafood – Piata de fructe de mare din Romania creste cu 5%, iar creveții sunt lideri in preferintele de consum

Creveții sunt campionii fructelor de mare în preferințele românilor, arată un studiu Romfood Trading, unul dintre principalii jucători de pe piața importatorilor și distribuitorilor de produse de pește și fructe de mare din România și dez [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood – Piata de fructe de mare din Romania creste cu 5%, iar creveții sunt lideri in preferintele de consum

Brandul românesc de sucuri naturale Profructta şi-a dublat veniturile în prima jumătate a anului 2016

Brandul românesc de sucuri 100% naturale Profructta şi-a dublat cifra de afaceri în primul semestru din 2016, ajungând la 44.000 EUR, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2015. Creşterea a fost generată de augmentarea numărului punctelor [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Brandul românesc de sucuri naturale Profructta şi-a dublat veniturile în prima jumătate a anului 2016

Bucură-te de un #timeout răcoritor, cu noua Limonadă Prigat

Cât poate dura o pauză dintre ședințe? Cât ai bea o sticlă de Limonadă! Cum se transformă un proiect mult prea complicat într-unul mai simpatic? Cu pauze răcoritoare alături de Prigat! Prigat, alături de Dana Rogoz, le oferă românilor [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bucură-te de un #timeout răcoritor, cu noua Limonadă Prigat

Gașca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland

Lipton Ice Tea a dat verde la muzică vara aceasta, oferind fanilor brandului oportunitatea de a ajunge la cel mai apreciat festival de muzică electronică din Europa – Tomorrowland. 12 români, care au răspuns provocărilor lansate de Lipton, au [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Gașca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland

“Zăpăcește-ți simțurile” cu noua Mirinda

Spirale ale timpului, benzi desenate care prind viață, artificii și explozii de culori, senzații nemaiîntâlnite, un roller coaster de experiențe. Așa arată vara cu Mirinda. Sub sloganul „Zăpăcește-ți simțurile”, Mirinda lansează un [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru “Zăpăcește-ți simțurile” cu noua Mirinda

12 fani Lipton Ice Tea dau #verdelamuzica la Tomorrowland

Vara aceasta, Lipton Ice Tea a dat verde la muzică, oferind fanilor șansa de a trăi experiența unuia dintre cele mai apreciate festivaluri internaționale de muzică, cu o istorie de peste 10 ani – Tomorrowland. 12 români, alături de ambasado [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru 12 fani Lipton Ice Tea dau #verdelamuzica la Tomorrowland

Olympus și Tetra Pak au lansat noul lapte de capră de la ferme româneşti în ambalaj original Tetra Gemina® Aseptic

Încă de la intrarea pe piața din România în 1999, Olympus, unul dintre cei mai mari producători locali de lactate, a investit permanent în inovație, ceea ce s-a reflectat în dezvoltarea rapidă a companiei în segmentele de iaurt și lapte. [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Olympus și Tetra Pak au lansat noul lapte de capră de la ferme româneşti în ambalaj original Tetra Gemina® Aseptic

Inimile Granini colorează orașul cu iubire

Granini umple Bucureștiul de iubire odată cu noua sa campanie, prin care invită consumatorii să găsească și să se fotografieze cu inimi supradimensionate amplasate prin tot orașul, în perioada 19 iulie – 5 august, într-un concurs cu prem [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Inimile Granini colorează orașul cu iubire

Mai sunt doua luni pana la debutul celui mai important si spectaculos eveniment pentru piata mobilei din Romania – BIFE-SIM!

BIFE-SIM – cel mai mare targ de mobila, echipamente si utilaje pentru industria mobilei din Romania, isi deschide portile la Romexpo intre 14 si 18 septembrie 2016! BIFE-SIM promite sa fie platforma de lansare a noutatilor a peste 300 de &helli [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Mai sunt doua luni pana la debutul celui mai important si spectaculos eveniment pentru piata mobilei din Romania – BIFE-SIM!

Cel mai tare blend muzical in Party Jet-ul J&B, in drum spre Electric Castle!

J&B pleaca astazi spre Electric Castle, cu Party Jet-ul si promite sa ne surprinda cu cel mai tare blend ever – Delia si Despot la inaltime! Delia si Despot fac schimb de melodii, iar pentru ei the sky is not … [Citeste in Continuare] [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Cel mai tare blend muzical in Party Jet-ul J&B, in drum spre Electric Castle!

Academia Lay’s şi-a ales câștigătorii!

Lay’s, marca de chispuri numărul 1 în lume*, anunță câștigătorii primei ediții a programului Academia Lay’s, o platformă educațională de specializare a tinerilor agronomi în cultura cartofului pentru chips, implementată în parteneri [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Academia Lay’s şi-a ales câștigătorii!

Profructta în Mega Image și certificările ISO

Profructta lucrează neîncetat pentru a da orașului energia de care are nevoie. Sursă bogată în stare de bine și parfum de livadă, sucurile 100% naturale își găsesc acum loc și pe rafturile Mega Image, iar pentru că Profructta se defineș [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Profructta în Mega Image și certificările ISO

Compania Marelvi preia divizia de aparate frigorifice Liebherr de uz comercial

Începând cu 1 iulie 2016, compania Marelvi a preluat divizia comercială a producătorului de aparate frigorifice Liebherr, devenind astfel singurul importator și distribuitor de aparatură frigorifică Liebherr din România. Încă din 2008, comp [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Compania Marelvi preia divizia de aparate frigorifice Liebherr de uz comercial

J&B redefineste experientele si trimite 20 de norocosi cu Party Jet-ul la Electric Castle!

J&B este whisky-ul blendurilor neasteptate, iar acum este si cel care va redefini experienta unui drum pana la Cluj pentru 20 de fani ai brandului. Cei care au comandat J&B Lemonade Twist in ultima perioada au avut sansa sa castige … [ [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru J&B redefineste experientele si trimite 20 de norocosi cu Party Jet-ul la Electric Castle!