FMCG & HoReCa

Thermomix România aduce la Cluj-Napoca primul Studio de bucătărie Thermomix

Săptămâna acesta, Thermomix România inaugurează la Cluj-Napoca primul Studio de prezentare a robotului de bucătărie Thermomix – un robot profesional de bucătărie care se adresează în aceeași măsură celor care iubesc să gătească [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Thermomix România aduce la Cluj-Napoca primul Studio de bucătărie Thermomix

Antreprenorii isi dau intalnire pe 15 martie la conferinta ADN Antreprenor

Lumea afacerilor este modelata de cei rezistenti si neinfricati. Anii de criza au separat, insa, antreprenorii reali de cei oportunisti si au evidentiat companiile care au reusit sa se reinventeze si sa se adapteze timpurilor in care traim. Conferint [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Antreprenorii isi dau intalnire pe 15 martie la conferinta ADN Antreprenor

Alfredo Seafood: 2016, un an cu o creștere de 45% pentru noi, marchează și consolidarea creșterii la nivelul întregii piețe de pește

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România şi dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 20 [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood: 2016, un an cu o creștere de 45% pentru noi, marchează și consolidarea creșterii la nivelul întregii piețe de pește

Adrian Pascu numit Vicepreședinte Comercial Danone Rusia

Începând cu 6 martie 2017, Adrian Pascu, în prezent Director General Danone România, Bulgaria și Țările Adriatice, este numit Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate, și va raporta către Directorul General Danone Rusia, Diviz [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Adrian Pascu numit Vicepreședinte Comercial Danone Rusia

Colgate susține zâmbetele sănătoase a peste 48.000 de copii din mediul rural prin noua etapă a Programului Școlar Colgate

Colgate continuă Programul Școlar Colgate și demarează începând cu luna martie o nouă etapă a programului prin care contribuie la educația cu privire la igiena orală a unui număr de 48.000 de copii din peste 300 de școli, din județele &h [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Colgate susține zâmbetele sănătoase a peste 48.000 de copii din mediul rural prin noua etapă a Programului Școlar Colgate

NIVEA demarează cea de-a doua etapă a proiectului educațional #LikeYourself

Caravana NIVEA #LikeYourself continuă turul național în licee și în cel de-al doilea semestru al anului școlar 2016-2017. Până în prezent, NIVEA a susținut peste 130 de sesiuni în aproape 80 de licee din țară. Consultanții în îngrijir [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru NIVEA demarează cea de-a doua etapă a proiectului educațional #LikeYourself

Hochland România are un nou Director General

Hochland România, liderul pieței de brânzeturi din România, are un nou Director General. Începând cu 1 ianuarie 2017, Erik Hageleit s-a alăturat Grupului Hochland în calitate de Director General al companiei Hochland România. „Sunt ono [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Hochland România are un nou Director General

Hornbach: Românii cheltuie până la 300 de lei pe lună pentru hrana câinilor de companie

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, bugetele lunare alocate de români pentru hrana prietenilor patrupezi variază între 60 și 300 de lei, cel mai important aspect în selectare [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , , , , , , | Comentariile sunt închise pentru Hornbach: Românii cheltuie până la 300 de lei pe lună pentru hrana câinilor de companie

Brandul de patiserie Morărița a încheiat cu succes prima campanie-concurs pentru segmentul ștrudele

Brandul de patiserie Morărița a organizat în perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2016, prima campanie-concurs din istoria sa, dedicată iubitorilor de ștrudele: “Morărița ești chiar tu!”. Pe parcursul acesteia, s-au oferit premii [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Brandul de patiserie Morărița a încheiat cu succes prima campanie-concurs pentru segmentul ștrudele

PepsiCo se alătură eforturilor de a construi un sistem alimentar sustenabil în Europa

PepsiCo, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, s-a alăturat unei coaliții de 50 de companii, universități și parteneri științifici care fac parte din lanțul valoric alimentar EIT Food, o inițiativă a [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru PepsiCo se alătură eforturilor de a construi un sistem alimentar sustenabil în Europa

Colgate-Palmolive îți oferă cadourile ideale de sărbători pentru tine și cei dragi

Anul acesta, Colgate-Palmolive a început pregătirile de sărbători mai repede și aduce în magazine noile seturi special concepute pentru această perioadă a anului. Cadoul perfect poate fi ales mult mai ușor și, astfel, poți câștiga timp p [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Colgate-Palmolive îți oferă cadourile ideale de sărbători pentru tine și cei dragi

Tetra Pak primeste cea mai inalta certificare Vinçotte pentru noul sau ambalaj Tetra Brik Aseptic

Tetra Pak anunta lansarea unei noi versiuni a ambalajului Tetra Brik® Aseptic 1000 Edge cu capac LightCap™ 30 din plastic regenerabil. Acesta este primul ambalaj aseptic din carton la nivel mondial care a primit cea mai inalta clasa a certificarii [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Tetra Pak primeste cea mai inalta certificare Vinçotte pentru noul sau ambalaj Tetra Brik Aseptic

Alfredo Seafood: Peștele ultra-proaspăt reprezintă la ora actuală 25% din piața de pește proaspăt din România

Un sfert din piața autohtonă de pește proaspăt este reprezentat de segmentul de pește ultra-fresh (6,25% din întreaga piață de produse de pește), conform estimărilor Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood: Peștele ultra-proaspăt reprezintă la ora actuală 25% din piața de pește proaspăt din România

Cum să citeşti eticheta sucurilor 100% naturale. Profructta – gusturi sănătoase româneşti

Un stil de viaţă sănătos este rezultatul alegerilor inteligente pe care le facem în fiecare zi şi în care alimentaţia echilibrată şi variată este aliatul curajos al funcţionării armonioase a organismului. Sucurile 100% naturale din fruct [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Cum să citeşti eticheta sucurilor 100% naturale. Profructta – gusturi sănătoase româneşti

Pizza Hut relansează blatul Cheesy Bites Remix

Pizza Hut readuce în meniul din restaurante blatul Cheesy Bites Remix, o inovație de blat a cărui margine conține 24 de rulouri umplute cu branză delicioasă şi asezonate cu mac, Emmentaler şi nachos. Clienții pot alege noul blat pe rețetele [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Pizza Hut relansează blatul Cheesy Bites Remix

Carlsberg a recreat prima bere lager de calitate, folosind drojdia pură, care a revoluționat în 1883 industria mondială a berii

Prima bere lager de calitate din lume, care a revoluționat industria mondială a berii, a putut fi degustată în cadrul unui eveniment exclusivist organizat în București, marcând totodată și aniversarea a 140 de ani a Laboratorului de Cercetar [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Carlsberg a recreat prima bere lager de calitate, folosind drojdia pură, care a revoluționat în 1883 industria mondială a berii

Conectează-te la Gustul Lay’s și descoperă premii numai bune de dat pe NET!

Luna octombrie a anului 2016 va rămâne în istorie drept luna în care a avut loc una dintre cele mai iscusite invenții ale secolului XXI – Lay’s cu NET în pungă! Noul proiect Lay’s este realizat în parteneriat cu Vodafone, … [Cite [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Conectează-te la Gustul Lay’s și descoperă premii numai bune de dat pe NET!

Bergenbier ALE – Descoperă gustul deosebit al unei beri premiate!

Bergenbier ALE, berea creată după o reţetă originală cu drojdie specială Ale de fermentaţie superioară, a primit din partea consumatorilor români Marele Premiu pentru Inovație și distincția Produsul Anului 2016 în categoria Bere. [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bergenbier ALE – Descoperă gustul deosebit al unei beri premiate!

Noua gamă Dove Regenerate Nourishment

Unilever lansează noua gamă Dove Regenerate Nourishment dedicată îngrijirii părului degradat. Noua gamă conține un amestec de alge roșii + complex nutritiv cu cheratină ce ajută la refacerea conținutului de substanțe nutritive și reparar [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Noua gamă Dove Regenerate Nourishment