FMCG & HoReCa

Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

Inca de la inceputul acestui an, Consiliul Director al Asociatiei Romane a Carnii a luat in discutie necesitatea informarii si constientizarii consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a carnii pentru gasirea unor solut [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

PepsiCo dezvăluie brandurile inovatoare care vor participa în primul său program incubator din Europa

PepsiCo a selectat opt branduri de nutriţie, sănătate şi wellness care vor fi incluse în primul program incubator din Europa dezvoltat în colaborare cu specialiștii companiei, pentru a susţine antreprenorii din industria alimentelor și băut [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru PepsiCo dezvăluie brandurile inovatoare care vor participa în primul său program incubator din Europa

Azuga se întoarce. O bere nepasteurizată şi artizanală, cu gust de viață bună

Povestea Azuga continuă într-o formă nouă, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne. Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenți [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Azuga se întoarce. O bere nepasteurizată şi artizanală, cu gust de viață bună

Magnificus Plaza pune bazele primei rețele de săli de evenimente în sistem de franciză, din România

Magnificus Plaza lansează un concept în premieră pe piața românească: o rețea de săli de evenimente în sistem de franciză, a cărei primă unitate va fi inaugurată în luna mai 2018, la Suceava. Investiția minimă pentru a deveni franciza [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Magnificus Plaza pune bazele primei rețele de săli de evenimente în sistem de franciză, din România

Smart ID Dynamics: premiu de la ZEBRA Technologies, pentru cea mai mare creștere înregistrată în 2016 “Overall Business Growth 2016”

Echipa Smart ID Dynamics a primit cea mai înaltă recunoaștere internațională oferită de ZEBRA Technologies – distincția Overall Business Growth, în urma vânzărilor de echipamente și solutii ZEBRA, înregistrate în 2016. Smart ID Dynamic [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Smart ID Dynamics: premiu de la ZEBRA Technologies, pentru cea mai mare creștere înregistrată în 2016 “Overall Business Growth 2016”

Tuborg introduce o soluție inovatoare pentru dozele de bere: folia de protecție din aluminiu, reciclabilă

Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% re [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Tuborg introduce o soluție inovatoare pentru dozele de bere: folia de protecție din aluminiu, reciclabilă

Foodwise lanseaza FoodCare – platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare

Foodwise Marketing, hubul de creativitate si continut pentru industria food&beverages din cadrul grupului de comunicare HELLO, anunta lansarea FoodCare, platforma de implicare sociala pentru incurajarea respectului fata de resursele alimentare si [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Foodwise lanseaza FoodCare – platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare

Specialistii în solutii pentru retail, pregatiti pentru cerintele pietei in programul de calificare profesionala și certificare Magister Software

Programul Partener Certificat Magister, singurul program de certificare bazat pe calificare profesionala dedicat furnizorilor de solutii pentru retail din Romania, numara, la finalul editiei 2017-2018, 109 specialisti licentiati profesional și 33 de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Specialistii în solutii pentru retail, pregatiti pentru cerintele pietei in programul de calificare profesionala și certificare Magister Software

Bergenbier Fără Alcool și Mihai Leu le-au pregătit arădenilor un test inedit

Bergenbier Fără Alcool, berea oficială a Raliului Aradului, și Mihai Leu, fost Campion Naţional de Raliuri și Campion Mondial la box profesionist, le-au pregătit o surpriză arădenilor prezenți aseară într-un centru comercial din oraș. Mi [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bergenbier Fără Alcool și Mihai Leu le-au pregătit arădenilor un test inedit

Puiul Fericit de la AGRICOLA a fost votat Produsul Anului la categoria Carne refrigerată

Puiul Fericit de la AGRICOLA a primit luna aceasta distincția de Produsul Anului la categoria Carne refrigerată, ca urmare a votului a peste 6.000 de consumatori români. Această recunoaștere vine după distincțiile internaționale obținute anu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru Puiul Fericit de la AGRICOLA a fost votat Produsul Anului la categoria Carne refrigerată

Staropramen prezintă cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania

Staropramen te invită să-ți surprinzi gustul pentru film la cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania. Pentru al doilea an consecutiv, berea care îți surprinde gustul pentru experiențe deosebite, este alături de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Staropramen prezintă cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania

Retailerii, pregatiti pentru noile norme ANAF cu SmartCash POS, versiunea 6

Comerciantii din Romania incep sa se pregateasca pentru implementarea aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF), conform noii legislatii ce prevede obligativitatea conectarii acestora la serverul ANAF, in vederea transmiterii de informatii in t [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Retailerii, pregatiti pentru noile norme ANAF cu SmartCash POS, versiunea 6

GEZE echipează Prima Shops Oradea cu cele mai avansate sisteme de uși glisante antiefracție

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, a echipat cea mai recentă galerie comercială – Prima Shops Oradea – cu uși glisante Slimdrive SL RC2 cu clasă antiefracție RC [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru GEZE echipează Prima Shops Oradea cu cele mai avansate sisteme de uși glisante antiefracție

Crama Carastelec lansează gama de spumante CARASSIA

Crama Carastelec, prima investiție din România gândită să producă preponderent spumante și vinuri efervescente, lansează gama de spumante Carassia, produsă exclusiv prin metoda tradițională champenoise, adică prin maturare în sticlă. Ce [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Crama Carastelec lansează gama de spumante CARASSIA

Alfredo Seafood: Investiție de 350.000 de euro în gama de produse Gata de Gătit

Alfredo Seafood, marcă deținută de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, continuă procesul de dezvoltare și consolidare prin lansarea gamei de produse Gata d [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood: Investiție de 350.000 de euro în gama de produse Gata de Gătit

Ariston Thermo România intră pe segmentul clădirilor comerciale și industriale prin lansarea brandului german ELCO

Ariston Thermo România, liderul pieței autohtone de centrale termice pe gaz și boilere electrice, anunță intrarea pe un nou segment de piață prin lansarea, pe plan local, a brandului german ELCO, achiziționat de către Grup în urmă cu 16 an [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Ariston Thermo România intră pe segmentul clădirilor comerciale și industriale prin lansarea brandului german ELCO

Lipton dă tonul verii cu un nou sortiment de ceai verde

Sub impulsul „Regăsește-ți naturalețea cu Lipton Green Ice Tea”, Lipton își extinde portofoliul cu un nou sortiment pe bază de ceai verde, Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry, cu ingrediente dulci-acrişoare şi un gust răcorito [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Lipton dă tonul verii cu un nou sortiment de ceai verde

FlorideLux lansează Bouqs2Go, vitrina frigorifică cu flori care poate fi amplasată în magazin

FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează noul concept Bouqs2Go, o vitrină frigorifică cu flori care poate fi amplasată în locații precum magazine, benzinării, c [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru FlorideLux lansează Bouqs2Go, vitrina frigorifică cu flori care poate fi amplasată în magazin