FMCG & HoReCa

Ariston Thermo România intră pe segmentul clădirilor comerciale și industriale prin lansarea brandului german ELCO

Ariston Thermo România, liderul pieței autohtone de centrale termice pe gaz și boilere electrice, anunță intrarea pe un nou segment de piață prin lansarea, pe plan local, a brandului german ELCO, achiziționat de către Grup în urmă cu 16 an [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Ariston Thermo România intră pe segmentul clădirilor comerciale și industriale prin lansarea brandului german ELCO

Lipton dă tonul verii cu un nou sortiment de ceai verde

Sub impulsul „Regăsește-ți naturalețea cu Lipton Green Ice Tea”, Lipton își extinde portofoliul cu un nou sortiment pe bază de ceai verde, Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry, cu ingrediente dulci-acrişoare şi un gust răcorito [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Lipton dă tonul verii cu un nou sortiment de ceai verde

FlorideLux lansează Bouqs2Go, vitrina frigorifică cu flori care poate fi amplasată în magazin

FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează noul concept Bouqs2Go, o vitrină frigorifică cu flori care poate fi amplasată în locații precum magazine, benzinării, c [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru FlorideLux lansează Bouqs2Go, vitrina frigorifică cu flori care poate fi amplasată în magazin

Tuborg a lansat campania națională „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”

Tuborg dă startul verii cu noua campanie dedicată sezonului estival – „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”. Derulată la nivel național, campania a debutat în data de 15 mai cu rezultate excelente încă din prima zi – stabilind &hel [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Tuborg a lansat campania națională „Tuborg dă tonul la premii și mai mari”

Noile creme de duș Palmolive Gourmet Mint Shake și Coconut Joy: tentația nu s-a simțit niciodată atât de bine

Delectează-te cu noile sortimente de creme de duș Palmolive Gourmet – Palmolive Gourmet Mint Shake și Palmolive Gourmet Coconut Joy cu aromă de mentă și cocos, care îți vor încânta simțurile, oferindu-ți o experiență gourmet auten [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Noile creme de duș Palmolive Gourmet Mint Shake și Coconut Joy: tentația nu s-a simțit niciodată atât de bine

A sosit berea proaspată – SKOL Nepasteurizat!

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) lansează noul SKOL Nepasteurizat, o bere proaspată produsă local, netratată termic, fabricată după o rețetă proprie bazată pe ingrediente naturale. SKOL Nepasteurizat are un termen de prospețime de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru A sosit berea proaspată – SKOL Nepasteurizat!

Bergenbier răcorește România cu noua sticlă 0,33L cu capac Twist off

Bergenbier lansează sticla de 0,33L cu capac Twist off pentru două dintre sortimentele sale: Bergenbier blondă 0,33L și Bergenbier ALE 0,33L. Cele două noi ambalaje sunt pregătite să ofere o răcorire adevărată de la începutul lunii mai. Cu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bergenbier răcorește România cu noua sticlă 0,33L cu capac Twist off

Grupul AGRICOLA a crescut vânzările cu 12% la salamuri, cu 22% la semipreparate și cu 26% la ouă

Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat, după primele trei luni ale anului 2017, o creștere a cifrei de afaceri de 2% față de 2016, ajungând la circa 150,319 milioane lei, după ce a făcut exit anul trecut din două dintre … [Citeste in [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Grupul AGRICOLA a crescut vânzările cu 12% la salamuri, cu 22% la semipreparate și cu 26% la ouă

Descoperă-ți potențialul cu PepsiCo România, prin noua ediție de internship Butterfly Effect

Prin lansarea celei de-a opta ediții a programului de internship Butterfly Effect, PepsiCo România își reafirmă intenția și strategia de susținere și promovare a tinerelor talente într-un spațiu inovativ și profesionist de modelare a cari [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Descoperă-ți potențialul cu PepsiCo România, prin noua ediție de internship Butterfly Effect

Alfredo Seafood: Somonul și macroul sunt campioni în topul peștelui în România

Somonul și macroul rămân, în continuare, campionii absoluți în preferințele în materie de pește ale românilor, conform datelor Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare d [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood: Somonul și macroul sunt campioni în topul peștelui în România

PepsiCo lansează programul european pentru descoperirea şi susținerea brandurilor în curs de dezvoltare

PepsiCo invită antreprenorii să ia parte la PepsiCo Nutrition Greenhouse, un program incubator destinat să susțină creşterea şi dezvoltarea brandurilor din sectorul alimentar şi al băuturilor dedicate nutriției şi unui stil de viață echi [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru PepsiCo lansează programul european pentru descoperirea şi susținerea brandurilor în curs de dezvoltare

URBB anunță completarea gamei Timeless Collection

United Romanian Breweries Bereprod își extinde portofoliul cu cinci noi beri speciale: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa. Aces [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru URBB anunță completarea gamei Timeless Collection

Giampaolo Manzonetto este noul Director General al ALBALACT, parte a Grupului LACTALIS

Consiliul de Administrație al Grupul LACTALIS l-a numit pe Giampaolo MANZONETTO în funcția de Director General al Albalact România, începînd cu luna aprilie. Giampaolo Manzonetto, care este și Director General Lactalis România și Parmalat Ro [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Giampaolo Manzonetto este noul Director General al ALBALACT, parte a Grupului LACTALIS

Transavia a participat la Food Expo Greece 2017, cea mai mare expoziție de produse alimentare din Sud-Estul Europei

Transavia, liderul pieței locale de carne de pui și una dintre cele mai importante afaceri de familie din România, cu peste 25 de ani de experiență în domeniu, a participat între 18 și 20 martie 2017 la cea de-a 4-a … [Citeste in Conti [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Transavia a participat la Food Expo Greece 2017, cea mai mare expoziție de produse alimentare din Sud-Estul Europei

NESCAFÉ inovează categoria 3in1 cu NESCAFÉ 3in1 PICCOLINO, prima cafea 3in1 scurtă

NESCAFÉ lansează pe piața din România NESCAFÉ 3in1 PICCOLINO, un produs inovator pentru gama 3in1: prima cafea 3in1 scurtă, o experiență la superlativ a cafelei 3in1. Cu gust distinct, aromă intensă și un strat fin de spumă apetisantă, N [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru NESCAFÉ inovează categoria 3in1 cu NESCAFÉ 3in1 PICCOLINO, prima cafea 3in1 scurtă

PepsiCo Europa și PepsiCo România certificați ca angajatori de top în 2017

PepsiCo Europa anunță certificarea oficială obținută de la Institutul Top Employers pentru condiții de lucru excepționale oferite angajaților, fiind unul dintre primii trei angajatori de top din Europa. De asemenea, PepsiCo România a fost de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru PepsiCo Europa și PepsiCo România certificați ca angajatori de top în 2017

Inovație pe piața berii: Timișoreana Nepasteurizată

Timișoreana, liderul pieței de bere din România, își extinde gama printr-un nou sortiment ce marchează o inovație în categoria lager: Timișoreana Nepasteurizată. Aceasta este o bere cu spumă fină, care prezintă o carbonatare aparte, păs [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Inovație pe piața berii: Timișoreana Nepasteurizată

Thermomix România aduce la Cluj-Napoca primul Studio de bucătărie Thermomix

Săptămâna acesta, Thermomix România inaugurează la Cluj-Napoca primul Studio de prezentare a robotului de bucătărie Thermomix – un robot profesional de bucătărie care se adresează în aceeași măsură celor care iubesc să gătească [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Thermomix România aduce la Cluj-Napoca primul Studio de bucătărie Thermomix