FMCG & HoReCa

Hornbach: Românii cheltuie până la 300 de lei pe lună pentru hrana câinilor de companie

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, bugetele lunare alocate de români pentru hrana prietenilor patrupezi variază între 60 și 300 de lei, cel mai important aspect în selectare [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , , , , , , | Comentariile sunt închise pentru Hornbach: Românii cheltuie până la 300 de lei pe lună pentru hrana câinilor de companie

Brandul de patiserie Morărița a încheiat cu succes prima campanie-concurs pentru segmentul ștrudele

Brandul de patiserie Morărița a organizat în perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2016, prima campanie-concurs din istoria sa, dedicată iubitorilor de ștrudele: “Morărița ești chiar tu!”. Pe parcursul acesteia, s-au oferit premii [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Brandul de patiserie Morărița a încheiat cu succes prima campanie-concurs pentru segmentul ștrudele

PepsiCo se alătură eforturilor de a construi un sistem alimentar sustenabil în Europa

PepsiCo, una dintre cele mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, s-a alăturat unei coaliții de 50 de companii, universități și parteneri științifici care fac parte din lanțul valoric alimentar EIT Food, o inițiativă a [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru PepsiCo se alătură eforturilor de a construi un sistem alimentar sustenabil în Europa

Colgate-Palmolive îți oferă cadourile ideale de sărbători pentru tine și cei dragi

Anul acesta, Colgate-Palmolive a început pregătirile de sărbători mai repede și aduce în magazine noile seturi special concepute pentru această perioadă a anului. Cadoul perfect poate fi ales mult mai ușor și, astfel, poți câștiga timp p [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Colgate-Palmolive îți oferă cadourile ideale de sărbători pentru tine și cei dragi

Tetra Pak primeste cea mai inalta certificare Vinçotte pentru noul sau ambalaj Tetra Brik Aseptic

Tetra Pak anunta lansarea unei noi versiuni a ambalajului Tetra Brik® Aseptic 1000 Edge cu capac LightCap™ 30 din plastic regenerabil. Acesta este primul ambalaj aseptic din carton la nivel mondial care a primit cea mai inalta clasa a certificarii [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Tetra Pak primeste cea mai inalta certificare Vinçotte pentru noul sau ambalaj Tetra Brik Aseptic

Alfredo Seafood: Peștele ultra-proaspăt reprezintă la ora actuală 25% din piața de pește proaspăt din România

Un sfert din piața autohtonă de pește proaspăt este reprezentat de segmentul de pește ultra-fresh (6,25% din întreaga piață de produse de pește), conform estimărilor Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood: Peștele ultra-proaspăt reprezintă la ora actuală 25% din piața de pește proaspăt din România

Cum să citeşti eticheta sucurilor 100% naturale. Profructta – gusturi sănătoase româneşti

Un stil de viaţă sănătos este rezultatul alegerilor inteligente pe care le facem în fiecare zi şi în care alimentaţia echilibrată şi variată este aliatul curajos al funcţionării armonioase a organismului. Sucurile 100% naturale din fruct [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Cum să citeşti eticheta sucurilor 100% naturale. Profructta – gusturi sănătoase româneşti

Pizza Hut relansează blatul Cheesy Bites Remix

Pizza Hut readuce în meniul din restaurante blatul Cheesy Bites Remix, o inovație de blat a cărui margine conține 24 de rulouri umplute cu branză delicioasă şi asezonate cu mac, Emmentaler şi nachos. Clienții pot alege noul blat pe rețetele [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Pizza Hut relansează blatul Cheesy Bites Remix

Carlsberg a recreat prima bere lager de calitate, folosind drojdia pură, care a revoluționat în 1883 industria mondială a berii

Prima bere lager de calitate din lume, care a revoluționat industria mondială a berii, a putut fi degustată în cadrul unui eveniment exclusivist organizat în București, marcând totodată și aniversarea a 140 de ani a Laboratorului de Cercetar [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Carlsberg a recreat prima bere lager de calitate, folosind drojdia pură, care a revoluționat în 1883 industria mondială a berii

Conectează-te la Gustul Lay’s și descoperă premii numai bune de dat pe NET!

Luna octombrie a anului 2016 va rămâne în istorie drept luna în care a avut loc una dintre cele mai iscusite invenții ale secolului XXI – Lay’s cu NET în pungă! Noul proiect Lay’s este realizat în parteneriat cu Vodafone, … [Cite [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Conectează-te la Gustul Lay’s și descoperă premii numai bune de dat pe NET!

Bergenbier ALE – Descoperă gustul deosebit al unei beri premiate!

Bergenbier ALE, berea creată după o reţetă originală cu drojdie specială Ale de fermentaţie superioară, a primit din partea consumatorilor români Marele Premiu pentru Inovație și distincția Produsul Anului 2016 în categoria Bere. [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bergenbier ALE – Descoperă gustul deosebit al unei beri premiate!

Noua gamă Dove Regenerate Nourishment

Unilever lansează noua gamă Dove Regenerate Nourishment dedicată îngrijirii părului degradat. Noua gamă conține un amestec de alge roșii + complex nutritiv cu cheratină ce ajută la refacerea conținutului de substanțe nutritive și reparar [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Noua gamă Dove Regenerate Nourishment

DERO lansează campania națională „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria” și un nou ambalaj în ediție limitată

DERO sărbătorește anul acesta 50 de ani și lansează campania aniversară „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria”. Campania a debutat pe 20 septembrie, cu lansarea unei promoţii naţionale și a unor noi produse DERO [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru DERO lansează campania națională „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria” și un nou ambalaj în ediție limitată

“Morărița ești chiar tu!”: campania-concurs pe care Panovia S.A. o dedică iubitorilor de ştrudele

“Morăriţa eşti chiar tu!” este sloganul prin care, în premieră, compania Panovia S.A., deţinătorul brandului de patiserie Morăriţa, vrea să îi strângă în jurul mesei pe toţi amatorii de gustări dulci, delicioase şi uşor de prepa [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru “Morărița ești chiar tu!”: campania-concurs pe care Panovia S.A. o dedică iubitorilor de ştrudele

Corona sărbătorește Ziua Națională a Mexicului

Corona, berea mexicană numărul unu în lume, este alături de Ambasada Statelor Unite Mexicane în România într-una dintre cele mai mari sărbători naționale: ziua ce marchează aniversarea proclamării independenței. Corona a fost aseară al [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Corona sărbătorește Ziua Națională a Mexicului

URBB raportează profit cu 50% mai mare în prima jumatate a anului

Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) raportează rezultate pozitive în prima jumătate a anului 2016, înregistrând un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru URBB raportează profit cu 50% mai mare în prima jumatate a anului

Reguli de bună păstrare a sucurilor naturale Profructta

Sucurile româneşti Profructta sunt 100% naturale, obţinute prin presarea fructelor sau legumelor la rece şi pasteurizate scurt la 82 grade Celsius. Procesul de producţie se încheie cu îmbutelierea sucurilor în sticle din sticlă, aseptică. S [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Reguli de bună păstrare a sucurilor naturale Profructta

Alfredo Seafood – Piata de fructe de mare din Romania creste cu 5%, iar creveții sunt lideri in preferintele de consum

Creveții sunt campionii fructelor de mare în preferințele românilor, arată un studiu Romfood Trading, unul dintre principalii jucători de pe piața importatorilor și distribuitorilor de produse de pește și fructe de mare din România și dez [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood – Piata de fructe de mare din Romania creste cu 5%, iar creveții sunt lideri in preferintele de consum

Brandul românesc de sucuri naturale Profructta şi-a dublat veniturile în prima jumătate a anului 2016

Brandul românesc de sucuri 100% naturale Profructta şi-a dublat cifra de afaceri în primul semestru din 2016, ajungând la 44.000 EUR, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2015. Creşterea a fost generată de augmentarea numărului punctelor [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Brandul românesc de sucuri naturale Profructta şi-a dublat veniturile în prima jumătate a anului 2016

Bucură-te de un #timeout răcoritor, cu noua Limonadă Prigat

Cât poate dura o pauză dintre ședințe? Cât ai bea o sticlă de Limonadă! Cum se transformă un proiect mult prea complicat într-unul mai simpatic? Cu pauze răcoritoare alături de Prigat! Prigat, alături de Dana Rogoz, le oferă românilor [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bucură-te de un #timeout răcoritor, cu noua Limonadă Prigat

Gașca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland

Lipton Ice Tea a dat verde la muzică vara aceasta, oferind fanilor brandului oportunitatea de a ajunge la cel mai apreciat festival de muzică electronică din Europa – Tomorrowland. 12 români, care au răspuns provocărilor lansate de Lipton, au [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Gașca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland

“Zăpăcește-ți simțurile” cu noua Mirinda

Spirale ale timpului, benzi desenate care prind viață, artificii și explozii de culori, senzații nemaiîntâlnite, un roller coaster de experiențe. Așa arată vara cu Mirinda. Sub sloganul „Zăpăcește-ți simțurile”, Mirinda lansează un [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru “Zăpăcește-ți simțurile” cu noua Mirinda

12 fani Lipton Ice Tea dau #verdelamuzica la Tomorrowland

Vara aceasta, Lipton Ice Tea a dat verde la muzică, oferind fanilor șansa de a trăi experiența unuia dintre cele mai apreciate festivaluri internaționale de muzică, cu o istorie de peste 10 ani – Tomorrowland. 12 români, alături de ambasado [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru 12 fani Lipton Ice Tea dau #verdelamuzica la Tomorrowland

Olympus și Tetra Pak au lansat noul lapte de capră de la ferme româneşti în ambalaj original Tetra Gemina® Aseptic

Încă de la intrarea pe piața din România în 1999, Olympus, unul dintre cei mai mari producători locali de lactate, a investit permanent în inovație, ceea ce s-a reflectat în dezvoltarea rapidă a companiei în segmentele de iaurt și lapte. [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Olympus și Tetra Pak au lansat noul lapte de capră de la ferme româneşti în ambalaj original Tetra Gemina® Aseptic

Inimile Granini colorează orașul cu iubire

Granini umple Bucureștiul de iubire odată cu noua sa campanie, prin care invită consumatorii să găsească și să se fotografieze cu inimi supradimensionate amplasate prin tot orașul, în perioada 19 iulie – 5 august, într-un concurs cu prem [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Inimile Granini colorează orașul cu iubire

P3 Logistic Parks marchează 300.000 m2 de spații construite în România

P3 Logistic Parks, unul dintre cei mai mari investitori specializați, dezvoltatori și manageri de proprietăți pan-europene de logistică, a marcat construcția a 300.000 m² în parcul său P3 Bucharest, cel mai mare parc logistic din România. D [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Comentariile sunt închise pentru P3 Logistic Parks marchează 300.000 m2 de spații construite în România

Mai sunt doua luni pana la debutul celui mai important si spectaculos eveniment pentru piata mobilei din Romania – BIFE-SIM!

BIFE-SIM – cel mai mare targ de mobila, echipamente si utilaje pentru industria mobilei din Romania, isi deschide portile la Romexpo intre 14 si 18 septembrie 2016! BIFE-SIM promite sa fie platforma de lansare a noutatilor a peste 300 de &helli [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Mai sunt doua luni pana la debutul celui mai important si spectaculos eveniment pentru piata mobilei din Romania – BIFE-SIM!

Cel mai tare blend muzical in Party Jet-ul J&B, in drum spre Electric Castle!

J&B pleaca astazi spre Electric Castle, cu Party Jet-ul si promite sa ne surprinda cu cel mai tare blend ever – Delia si Despot la inaltime! Delia si Despot fac schimb de melodii, iar pentru ei the sky is not … [Citeste in Continuare] [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Cel mai tare blend muzical in Party Jet-ul J&B, in drum spre Electric Castle!