FMCG & HoReCa

Indagra Food&Carnexpo 2017: Interesul mediului de afaceri pentru nișa produselor sănătoase este în creștere

Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. E [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Indagra Food&Carnexpo 2017: Interesul mediului de afaceri pentru nișa produselor sănătoase este în creștere

Tuborg Christmas Brew dă tonul sărbătorilor de iarnă în România

Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere sp [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Tuborg Christmas Brew dă tonul sărbătorilor de iarnă în România

Colgate și Crucea Roșie oferă consultații stomatologice gratuite pentru elevii din 20 de orașe

Colgate®, în parteneriat cu Societatea Națională de Cruce Roșie din România, organizează, în perioada octombrie – decembrie 2017, Programul Zâmbete Colgate prin care oferă consultații stomatologice gratuite în 20 de orașe mici din [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Colgate și Crucea Roșie oferă consultații stomatologice gratuite pentru elevii din 20 de orașe

Alfredo Seafood participă la a două ediție a “Indagra Food & Carnexpo”

Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood participă la a două ediție a “Indagra Food & Carnexpo”

AGRICOLA lansează două noi sortimente de ouă: Ouăle Inimoase, îmbogățite natural cu Omega 3 și Ouăle Ochioase, îmbogățite natural cu luteină

Avicola Lumina, companie a Grupului AGRICOLA, lansează astăzi două tipuri de ouă, unul dintre ele în premieră la nivel european: Ouă Ochioase, îmbogățite natural cu luteină, pentru susținerea sănătății ochilor, și Ouă Inimoase, îmb [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru AGRICOLA lansează două noi sortimente de ouă: Ouăle Inimoase, îmbogățite natural cu Omega 3 și Ouăle Ochioase, îmbogățite natural cu luteină

DERO relansează întreaga gamă de produse și pornește dialogul despre distribuția treburilor casnice în cuplu

DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse, cu cel mai intens parfum de până acum. Noile produse se regăsesc în magazine începând cu luna … [Citeste [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru DERO relansează întreaga gamă de produse și pornește dialogul despre distribuția treburilor casnice în cuplu

Cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, Smithfield România continuă programul de educaţie pentru conştientizarea importanţei nutriţiei echilibrate, prin susţinerea „Lecţiei de sănătate alimentară”

Smithfield România, în parteneriat cu Societatea Studenţilor ȋn Medicină din Timişoara, a invitat astăzi, cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, elevii claselor a IV-a din Şcoala Gimnazială Sânmihaiu Român să participe la [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, Smithfield România continuă programul de educaţie pentru conştientizarea importanţei nutriţiei echilibrate, prin susţinerea „Lecţiei de sănătate alimentară”

CocoRico “Gustă viitorul” la Anuga 2017, cel mai mare și cel mai important eveniment din domeniul industriei alimentare

CocoRico, brandul 100% românesc al Grupului Aaylex, a participat la târgul Anuga din Koln, cel mai mare și cel mai important eveniment mondial din domeniul industriei alimentare al anului 2017. Târgul Anuga, desfășurat anul acesta sub genericul [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru CocoRico “Gustă viitorul” la Anuga 2017, cel mai mare și cel mai important eveniment din domeniul industriei alimentare

Transavia participă pentru a cincea oară consecutiv la Anuga, cel mai târg internațional din industria agroalimentară

Transavia, liderul pieței locale de carne de pui, participă la o nouă ediție a târgului Anuga, cel mai important eveniment dedicat industriei agroalimentare la nivel global. Evenimentul a debutat anul acesta pe data de 7 octombrie și va continu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Transavia participă pentru a cincea oară consecutiv la Anuga, cel mai târg internațional din industria agroalimentară

Industria de prelucrare a maselor plastice isi da intalnire la SIBIU in cadrul EXPO PLAST

In perioada 21 – 24 noiembrie, liderii industriei vin la Sibiu pentru EXPO PLAST – cel mai mare eveniment din Romania dedicat domeniului prelucrarii maselor plastice. Prima editie organizata la SIBIU – un succes total Dupa 5 editii organizate i [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Industria de prelucrare a maselor plastice isi da intalnire la SIBIU in cadrul EXPO PLAST

Studiu iSense Solutions: Cât de importantă este pentru români originea produselor

Cei mai mulți români din mediul urban preferă ca alimentele pe care le consumă să aibă origine românescă, dar apreciază mai mult mărcile străine în cazul electronicelor, electrocasnicelor, automobilelor sau telefoanelor/tabletelor, arată [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Studiu iSense Solutions: Cât de importantă este pentru români originea produselor

Casa di Peroni readuce spiritul Italiei în inima Bucureștiului

Casa di Peroni se deschide din nou în centrul Bucureștiului, într-un spațiu care invită publicul la o experiență culinară autentic italiană, cu o abordare modernă. Aflată pe Calea Victoriei 17 (Linea/ Closer to the Moon), #CASADIPERONI va [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Casa di Peroni readuce spiritul Italiei în inima Bucureștiului

#CarrefourProvoacăFurnizorii și îi premiază al 3-lea an consecutiv pentru inovația din sectorul alimentar

A treia ediție din România a compeției „Provocarea Furnizorilor”, organizată de Carrefour la nivelul tuturor celor 10 țări în care acesta își desfășoară activitatea, s-a încheiat ieri, 2 octombrie, la București, cu premierea celor 3 [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru #CarrefourProvoacăFurnizorii și îi premiază al 3-lea an consecutiv pentru inovația din sectorul alimentar

Delikat redefinește identitatea vizuală a ambalajelor, ca parte a noii campanii de comunicare “Gustul bucuriei de a fi împreună. Gustul de acasă”

Delikat lansează un nou design al ambalajelor pentru întregul portofoliu de produse, într-o linie modernă și unitară. Redefinirea identității vizuale se integrează în noua campanie de comunicare a brandului, “Gustul bucuriei de a fi împr [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Delikat redefinește identitatea vizuală a ambalajelor, ca parte a noii campanii de comunicare “Gustul bucuriei de a fi împreună. Gustul de acasă”

Carlsberg lansează în România o nouă sticlă de 660 ml cu capac filetat, perfectă pentru a fi savurată împreună cu prietenii

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează pe piața din România noua sticlă Carlsberg de 660 ml, cu capac filetat. Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România și vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Carlsberg lansează în România o nouă sticlă de 660 ml cu capac filetat, perfectă pentru a fi savurată împreună cu prietenii

Budureasca, primele vinuri românești la Burj al-Arab!

Budureasca atinge o nouă premieră pentru industria vinului din România, după ce o selecție a vinurilor produse de Crama din Dealu Mare a fost introdusă în meniul celebrului hotel Burj al-Arabdin Dubai. Pentru prima dată în istoria de 16 [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , , , | Comentariile sunt închise pentru Budureasca, primele vinuri românești la Burj al-Arab!

Premieră în industria alimentară din România: Cris-Tim elimină caragenanul din toată gama de produse

Începând din luna septembrie, românii se pot bucura de încă o premieră de la Cris-Tim, cel mai mare producător român de mezeluri: compania a reușit să elimine caragenanul din întreaga sa gamă de produse – marcând astfel o premieră în [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Premieră în industria alimentară din România: Cris-Tim elimină caragenanul din toată gama de produse

Hochland lansează campania „Suntem o familie” cu ocazia aniversării a 90 de ani

Hochland, o companie de familie înființată în 1927 în Germania, împlinește 90 de ani de activitate și de expertiză de top în domeniul brânzeturilor. Pentru Hochland România, acest moment reprezintă un prilej de a reaminti, prin intermedi [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Hochland lansează campania „Suntem o familie” cu ocazia aniversării a 90 de ani