FMCG & HoReCa

URBB marchează un record al activității în România, cu 2 milioane hectolitri produși în 2017

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) a stabilt un nou record al activității de producție la nivel național în 2017, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie – noiembrie, reprezentând o creștere de 10 [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru URBB marchează un record al activității în România, cu 2 milioane hectolitri produși în 2017

Daniel Bitere este noul Director de Marketing AGRICOLA

Grupul AGRICOLA, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre, produse preparate din carne și ouă din România, are de astăzi un nou Director de Marketing: Daniel Bitere. Schimbarea conducerii Departamentului Marketing AGRICOL [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Daniel Bitere este noul Director de Marketing AGRICOLA

ApiLand – Cel mai mare Black Friday la produse apicole

ApiLand, compania cu cea mai variată gamă de produse apicole din România, organizează vineri, 17 noiembrie, Black Friday cu reduceri de până la 50%. Toţi consumatorii de produse apicole sunt invitaţi să intre vineri pe site-ul www.apiland.ro [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru ApiLand – Cel mai mare Black Friday la produse apicole

O saptamana pana la evenimentul anului pentru industria maselor plastice. Experti din strainatate vin la EXPO PLAST Sibiu

De pe 21 pana pe 24 noiembrie la Sibiu, in cadrul REDAL EXPO, are loc EXPO PLAST – cel mai mare eveniment din Romania dedicat domeniului prelucrarii maselor plastice. Experti de peste hotare vin sa ofere informatii importante la EXPO … [Cite [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru O saptamana pana la evenimentul anului pentru industria maselor plastice. Experti din strainatate vin la EXPO PLAST Sibiu

Intalnirea Partenerilor Magister 2017, la final. Specialistii in retail se pregatesc pentru schimbarile din 2018

Noua legislatie privind implementarea caselor de marcat cu jurnal electronic determina specialistii in domeniu sa-si eficientizeze activitatea, sa dezvolte noi solutii si sa-si consolideze parteneriatele. In perioada 3-5 noiembrie a.c., la a opta edi [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , , | Comentariile sunt închise pentru Intalnirea Partenerilor Magister 2017, la final. Specialistii in retail se pregatesc pentru schimbarile din 2018

Sonae Sierra a înregistrat un profit net de 78 milioane EUR în primele nouă luni ale anului 2017

Sonae Sierra a înregistrat în primele nouă luni ale anului 2017 un profit net de 77,8 milioane EUR, față de 92,6 milioane EUR înregistrate în aceeași perioadă a anului 2016. Această scădere de 16% se explică mai ales prin rezultatul &hell [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Sonae Sierra a înregistrat un profit net de 78 milioane EUR în primele nouă luni ale anului 2017

Călătoria gusturilor din Casa di Peroni continuă până pe 12 noiembrie

„Voiajul culinar” din Casa di Peroni continuă în centrul Bucureștiului, pe Calea Victoriei 17 – Linea/ Closer to the Moon, până pe 12 noiembrie. Meniul pregătit de Chef Marco Magri, inspirat de stilul Peroni Nastro Azzurro, vă va ghi [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Călătoria gusturilor din Casa di Peroni continuă până pe 12 noiembrie

Indagra Food&Carnexpo 2017: Interesul mediului de afaceri pentru nișa produselor sănătoase este în creștere

Interesul mediului de afaceri pentru nișa de pește și fructe de mare a crescut în mod simțitor față de anii trecuți, este concluzia reprezentanților Alfredo Seafood, în urma participării la ediția din 2017 a Indagra Food & Carnexpo. E [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Indagra Food&Carnexpo 2017: Interesul mediului de afaceri pentru nișa produselor sănătoase este în creștere

Tuborg Christmas Brew dă tonul sărbătorilor de iarnă în România

Tuborg anunță lansarea ediției limitate Tuborg Christmas Brew, berea specială de Crăciun care dă tonul sărbătorilor de iarnă ale românilor încă din anul 2000. Devenită un simbol al Crăciunului, Tuborg Christmas Brew este singura bere sp [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Tuborg Christmas Brew dă tonul sărbătorilor de iarnă în România

Colgate și Crucea Roșie oferă consultații stomatologice gratuite pentru elevii din 20 de orașe

Colgate®, în parteneriat cu Societatea Națională de Cruce Roșie din România, organizează, în perioada octombrie – decembrie 2017, Programul Zâmbete Colgate prin care oferă consultații stomatologice gratuite în 20 de orașe mici din [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Colgate și Crucea Roșie oferă consultații stomatologice gratuite pentru elevii din 20 de orașe

Alfredo Seafood participă la a două ediție a “Indagra Food & Carnexpo”

Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare, și-a anunțat participarea la Indagra Food & Carnexpo 2017, cea mai mare expoziție [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood participă la a două ediție a “Indagra Food & Carnexpo”

AGRICOLA lansează două noi sortimente de ouă: Ouăle Inimoase, îmbogățite natural cu Omega 3 și Ouăle Ochioase, îmbogățite natural cu luteină

Avicola Lumina, companie a Grupului AGRICOLA, lansează astăzi două tipuri de ouă, unul dintre ele în premieră la nivel european: Ouă Ochioase, îmbogățite natural cu luteină, pentru susținerea sănătății ochilor, și Ouă Inimoase, îmb [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru AGRICOLA lansează două noi sortimente de ouă: Ouăle Inimoase, îmbogățite natural cu Omega 3 și Ouăle Ochioase, îmbogățite natural cu luteină

DERO relansează întreaga gamă de produse și pornește dialogul despre distribuția treburilor casnice în cuplu

DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse, cu cel mai intens parfum de până acum. Noile produse se regăsesc în magazine începând cu luna … [Citeste [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru DERO relansează întreaga gamă de produse și pornește dialogul despre distribuția treburilor casnice în cuplu

Cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, Smithfield România continuă programul de educaţie pentru conştientizarea importanţei nutriţiei echilibrate, prin susţinerea „Lecţiei de sănătate alimentară”

Smithfield România, în parteneriat cu Societatea Studenţilor ȋn Medicină din Timişoara, a invitat astăzi, cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, elevii claselor a IV-a din Şcoala Gimnazială Sânmihaiu Român să participe la [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, Smithfield România continuă programul de educaţie pentru conştientizarea importanţei nutriţiei echilibrate, prin susţinerea „Lecţiei de sănătate alimentară”

CocoRico “Gustă viitorul” la Anuga 2017, cel mai mare și cel mai important eveniment din domeniul industriei alimentare

CocoRico, brandul 100% românesc al Grupului Aaylex, a participat la târgul Anuga din Koln, cel mai mare și cel mai important eveniment mondial din domeniul industriei alimentare al anului 2017. Târgul Anuga, desfășurat anul acesta sub genericul [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru CocoRico “Gustă viitorul” la Anuga 2017, cel mai mare și cel mai important eveniment din domeniul industriei alimentare

Transavia participă pentru a cincea oară consecutiv la Anuga, cel mai târg internațional din industria agroalimentară

Transavia, liderul pieței locale de carne de pui, participă la o nouă ediție a târgului Anuga, cel mai important eveniment dedicat industriei agroalimentare la nivel global. Evenimentul a debutat anul acesta pe data de 7 octombrie și va continu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Transavia participă pentru a cincea oară consecutiv la Anuga, cel mai târg internațional din industria agroalimentară

Industria de prelucrare a maselor plastice isi da intalnire la SIBIU in cadrul EXPO PLAST

In perioada 21 – 24 noiembrie, liderii industriei vin la Sibiu pentru EXPO PLAST – cel mai mare eveniment din Romania dedicat domeniului prelucrarii maselor plastice. Prima editie organizata la SIBIU – un succes total Dupa 5 editii organizate i [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Industria de prelucrare a maselor plastice isi da intalnire la SIBIU in cadrul EXPO PLAST

Românii cheltuiesc aproximativ 150 de lei lunar pentru alimentele cu care își trimit copiii la școală

Conform estimărilor Unicorn Naturals, unul dintre principalii importatori de produse de nutriție 100% naturale de pe piața locală, mamele din România alocă un buget lunar destul de mic atunci când vine vorba de pachetul de la prânz cu care î [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Românii cheltuiesc aproximativ 150 de lei lunar pentru alimentele cu care își trimit copiii la școală

Studiu iSense Solutions: Cât de importantă este pentru români originea produselor

Cei mai mulți români din mediul urban preferă ca alimentele pe care le consumă să aibă origine românescă, dar apreciază mai mult mărcile străine în cazul electronicelor, electrocasnicelor, automobilelor sau telefoanelor/tabletelor, arată [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Studiu iSense Solutions: Cât de importantă este pentru români originea produselor