FMCG & HoReCa

Peste 1000 de copii au trecut pragul fabricii de iaurt Danone în ultimul an școlar

În anul școlar 2016-2017 peste 1000 de copii au vizitat fabrica de iaurt Danone din București, au descoperit cum se produce iaurtul și au învățat despre importanța unei alimentații echilibrate. Toți copiii care au vizitat fabrica Danone în [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Peste 1000 de copii au trecut pragul fabricii de iaurt Danone în ultimul an școlar

Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 6% în primul semestru din 2017

In prima jumătate a anului 2017 Grupul de firme AGRICOLA înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 6% față de perioada similară din 2016, ajungând la 322,658 milioane lei (cifra de afaceri nu mai include și off-urile de vânzări, &hel [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 6% în primul semestru din 2017

În urma unui studiu de piață național, Transavia anunță tendințele consumului de carne de pasăre în România

Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România și una dintre cele mai reputate afaceri de familie, lansează rezultatele unui studiu de piață național prin care și-a propus să analizeze obiceiurile românilor în ceea ce prive [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru În urma unui studiu de piață național, Transavia anunță tendințele consumului de carne de pasăre în România

URSUS Untold, același gust premium al berii URSUS, acum în haine de festival

Partener principal încă de la prima ediție, URSUS continuă și anul acesta colaborarea cu festivalul UNTOLD și aduce consumatorilor o ediţie limitată de ambalaj URSUS Untold, precum şi o serie de inovaţii şi experienţe pe site-ul momente.c [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru URSUS Untold, același gust premium al berii URSUS, acum în haine de festival

Noile paste de dinți Colgate® Natural Extracts transformă rutina zilnică într-un ritual al plăcerii

Inspirată din ingrediente tradiționale asiatice, noua gamă de paste de dinți Colgate® Natural Extracts oferă o experiență unică, specială și sănătoasă a periajului, surprinde cu textura sa delicată, culorile vii și aromele extraordina [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Noile paste de dinți Colgate® Natural Extracts transformă rutina zilnică într-un ritual al plăcerii

Două vinuri spumante românești, premiate în cadrul Campionatului Mondial de Șampanii și Vinuri Spumante

Prezentă pentru prima dată în prestigioasa competiție a Campionatului Mondial de Șampanii și Vinuri Spumante, Crama Carastelec, specializată în producţia de spumante, a fost premiată cu două medalii de argint pentru două dintre produsele [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Două vinuri spumante românești, premiate în cadrul Campionatului Mondial de Șampanii și Vinuri Spumante

URSUS anunță un weekend plin de distracții pe malul mării, la festivalul Neversea

URSUS, partener al festivalului UNTOLD încă de la prima ediție, duce tradiția mai departe cu o serie de experiențe pline de distracție, la cel mai nou festival de pe malul mării – Neversea. Noua aventură URSUS vine echipată cu multe &helli [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru URSUS anunță un weekend plin de distracții pe malul mării, la festivalul Neversea

Noul DACIC Fresh de la ZAREA, cidru de vara cu gust proaspat, de lamaie si menta, slab alcoolizat

ZAREA S.A., lider pe piaţa de vinuri spumante, lanseaza, ca o continuare fireasca a conceptului DACIC Romanian Ciders, primul cidru slab alcoolizat cu gust proaspat de lamaie si menta – DACIC Fresh. ZAREA, cu o traditie de peste 100 de … [C [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Noul DACIC Fresh de la ZAREA, cidru de vara cu gust proaspat, de lamaie si menta, slab alcoolizat

Primele case de marcat fiscale inteligente, fabricate integral in Romania, disponibile acum impreuna cu solutiile Magister Software

In contextul implementarii noilor norme legislative, retailerii din Romania vor fi nevoiti sa isi doteze cat mai curand magazinele cu aparate fiscale cu jurnal electronic, conectate la serverul ANAF. Din pacate, desi indelung discutate cu reprezentan [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru Primele case de marcat fiscale inteligente, fabricate integral in Romania, disponibile acum impreuna cu solutiile Magister Software

Romfood Trading estimează vânzări de circa 2,6 milioane de euro în 2017 pentru marca Alfredo Seafood, pe segmentul HoReCa

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România și dezvoltatorul mărcii Alfredo Seafood, prognozează vânzări în valoare de aproximativ 2,6 milioane de euro (12 milioan [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Romfood Trading estimează vânzări de circa 2,6 milioane de euro în 2017 pentru marca Alfredo Seafood, pe segmentul HoReCa

Noul Smartpos.ro – magazin online si sursa de informare pentru retaileri

Pe o piata competitiva precum cea a retail-ului, comerciantii trebuie sa-si asigure dotarile necesare pentru a functiona mereu conform legislatiei fiscale, dar si pentru a-si atrage si mentine clientii aproape. De la echipamente de ultima ora pana la [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Noul Smartpos.ro – magazin online si sursa de informare pentru retaileri

Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

Inca de la inceputul acestui an, Consiliul Director al Asociatiei Romane a Carnii a luat in discutie necesitatea informarii si constientizarii consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a carnii pentru gasirea unor solut [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

PepsiCo dezvăluie brandurile inovatoare care vor participa în primul său program incubator din Europa

PepsiCo a selectat opt branduri de nutriţie, sănătate şi wellness care vor fi incluse în primul program incubator din Europa dezvoltat în colaborare cu specialiștii companiei, pentru a susţine antreprenorii din industria alimentelor și băut [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru PepsiCo dezvăluie brandurile inovatoare care vor participa în primul său program incubator din Europa

Azuga se întoarce. O bere nepasteurizată şi artizanală, cu gust de viață bună

Povestea Azuga continuă într-o formă nouă, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne. Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenți [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Azuga se întoarce. O bere nepasteurizată şi artizanală, cu gust de viață bună

Magnificus Plaza pune bazele primei rețele de săli de evenimente în sistem de franciză, din România

Magnificus Plaza lansează un concept în premieră pe piața românească: o rețea de săli de evenimente în sistem de franciză, a cărei primă unitate va fi inaugurată în luna mai 2018, la Suceava. Investiția minimă pentru a deveni franciza [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Magnificus Plaza pune bazele primei rețele de săli de evenimente în sistem de franciză, din România

Smart ID Dynamics: premiu de la ZEBRA Technologies, pentru cea mai mare creștere înregistrată în 2016 “Overall Business Growth 2016”

Echipa Smart ID Dynamics a primit cea mai înaltă recunoaștere internațională oferită de ZEBRA Technologies – distincția Overall Business Growth, în urma vânzărilor de echipamente și solutii ZEBRA, înregistrate în 2016. Smart ID Dynamic [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Smart ID Dynamics: premiu de la ZEBRA Technologies, pentru cea mai mare creștere înregistrată în 2016 “Overall Business Growth 2016”

Tuborg introduce o soluție inovatoare pentru dozele de bere: folia de protecție din aluminiu, reciclabilă

Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% re [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Tuborg introduce o soluție inovatoare pentru dozele de bere: folia de protecție din aluminiu, reciclabilă

Foodwise lanseaza FoodCare – platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare

Foodwise Marketing, hubul de creativitate si continut pentru industria food&beverages din cadrul grupului de comunicare HELLO, anunta lansarea FoodCare, platforma de implicare sociala pentru incurajarea respectului fata de resursele alimentare si [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Foodwise lanseaza FoodCare – platforma de incurajare a respectului fata de resursele alimentare

Specialistii în solutii pentru retail, pregatiti pentru cerintele pietei in programul de calificare profesionala și certificare Magister Software

Programul Partener Certificat Magister, singurul program de certificare bazat pe calificare profesionala dedicat furnizorilor de solutii pentru retail din Romania, numara, la finalul editiei 2017-2018, 109 specialisti licentiati profesional și 33 de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Specialistii în solutii pentru retail, pregatiti pentru cerintele pietei in programul de calificare profesionala și certificare Magister Software

Bergenbier Fără Alcool și Mihai Leu le-au pregătit arădenilor un test inedit

Bergenbier Fără Alcool, berea oficială a Raliului Aradului, și Mihai Leu, fost Campion Naţional de Raliuri și Campion Mondial la box profesionist, le-au pregătit o surpriză arădenilor prezenți aseară într-un centru comercial din oraș. Mi [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Bergenbier Fără Alcool și Mihai Leu le-au pregătit arădenilor un test inedit

Puiul Fericit de la AGRICOLA a fost votat Produsul Anului la categoria Carne refrigerată

Puiul Fericit de la AGRICOLA a primit luna aceasta distincția de Produsul Anului la categoria Carne refrigerată, ca urmare a votului a peste 6.000 de consumatori români. Această recunoaștere vine după distincțiile internaționale obținute anu [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , , | Comentariile sunt închise pentru Puiul Fericit de la AGRICOLA a fost votat Produsul Anului la categoria Carne refrigerată

Staropramen prezintă cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania

Staropramen te invită să-ți surprinzi gustul pentru film la cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania. Pentru al doilea an consecutiv, berea care îți surprinde gustul pentru experiențe deosebite, este alături de [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Staropramen prezintă cea de-a 16-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania

Retailerii, pregatiti pentru noile norme ANAF cu SmartCash POS, versiunea 6

Comerciantii din Romania incep sa se pregateasca pentru implementarea aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF), conform noii legislatii ce prevede obligativitatea conectarii acestora la serverul ANAF, in vederea transmiterii de informatii in t [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru Retailerii, pregatiti pentru noile norme ANAF cu SmartCash POS, versiunea 6

GEZE echipează Prima Shops Oradea cu cele mai avansate sisteme de uși glisante antiefracție

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, a echipat cea mai recentă galerie comercială – Prima Shops Oradea – cu uși glisante Slimdrive SL RC2 cu clasă antiefracție RC [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , , | Comentariile sunt închise pentru GEZE echipează Prima Shops Oradea cu cele mai avansate sisteme de uși glisante antiefracție

Crama Carastelec lansează gama de spumante CARASSIA

Crama Carastelec, prima investiție din România gândită să producă preponderent spumante și vinuri efervescente, lansează gama de spumante Carassia, produsă exclusiv prin metoda tradițională champenoise, adică prin maturare în sticlă. Ce [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged , | Comentariile sunt închise pentru Crama Carastelec lansează gama de spumante CARASSIA

Alfredo Seafood: Investiție de 350.000 de euro în gama de produse Gata de Gătit

Alfredo Seafood, marcă deținută de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, continuă procesul de dezvoltare și consolidare prin lansarea gamei de produse Gata d [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Alfredo Seafood: Investiție de 350.000 de euro în gama de produse Gata de Gătit

Ariston Thermo România intră pe segmentul clădirilor comerciale și industriale prin lansarea brandului german ELCO

Ariston Thermo România, liderul pieței autohtone de centrale termice pe gaz și boilere electrice, anunță intrarea pe un nou segment de piață prin lansarea, pe plan local, a brandului german ELCO, achiziționat de către Grup în urmă cu 16 an [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Ariston Thermo România intră pe segmentul clădirilor comerciale și industriale prin lansarea brandului german ELCO

Lipton dă tonul verii cu un nou sortiment de ceai verde

Sub impulsul „Regăsește-ți naturalețea cu Lipton Green Ice Tea”, Lipton își extinde portofoliul cu un nou sortiment pe bază de ceai verde, Green Ice Tea Wild Strawberry & Cranberry, cu ingrediente dulci-acrişoare şi un gust răcorito [Citeste in Continuare]
Posted in FMCG & HoReCa | Tagged | Comentariile sunt închise pentru Lipton dă tonul verii cu un nou sortiment de ceai verde