20 de ani de METRO Cash & Carry România

Anul acesta, METRO Cash & Carry România sărbătorește 20 ani de la deschiderea oficială a primului magazin în România.

Începută în 1996, odată cu deschiderea primului magazin, povestea METRO în România se desfășoară prin prezenţa celor 30 magazine, cei 190.000 metri pătrați dedicați vânzării, cei aprox. 800.000 clienți profesionişti, precum și prin susținerea permanentă acordată comerțului din Romania.

METRO Cash & Carry este primul comerciant care a intrat pe piața locală din România, în octombrie 1996, introducând sistemul de vânzare cash&carry, singura formă de comerț en-gros de pe piață. În anii care au urmat, METRO Cash & Carry România și-a consolidat poziția de lider prin expansiunea rețelei la 30 de magazine, prin lansarea unor tendințe cu rol crucial în modelarea dezvoltării industriei comerţului cu ridicata şi care au influențat major piața locală de comerț: gama largă şi disponibilitatea ridicată a produselor, precum şi dezvoltarea rapidă a unui sistem logistic şi de gestionare a mărfurilor de înaltă performanţă.

Pentru noi, cei 20 de ani ai METRO Cash & Carry în România reprezintă atât un motiv de sărbătoare, cât și o ambiție pentru viitor. Ne-am propus să păstrăm rezultatele bune obținute până acum și să rămânem partenerul de încredere al clienților noștri profesioniști, precum și al antreprenorilor români. Mai mult, folosim această ocazie pentru a le mulţumi clienţilor, angajaţilor, furnizorilor şi partenerilor noştri şi pentru a ne consolida relaţiile, succesul înregistrat în cei 20 de ani datorându-li-se acestora.”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO România.

Astfel, ne arătăm devotamentul şi susţinerea pentru afacerile independente, pentru spiritul antreprenorial şi ne demonstrăm capacitatea de a ne reinventa în permanenţă în funcţie de nevoile şi de dorinţele clienţilor noştri. Le punem permanent la dispoziţie clienţilor, angajaţilor, furnizorilor şi tuturor partenerilor şi susţinătorilor noştri, oferte imbatabile, un sortiment variat de produse şi servicii, asistenţă pentru afaceri şi o recunoaştere binemeritată.

 

20 de ani de inovații METRO Cash & Carry în România.

În acești 20 de ani, am stabilit permanent tendinţe privind industria comerţului cu ridicata, pentru sprijinirea afacerilor independente. Spiritul antreprenorial, pasiunea pentru afaceri, precum şi oferirea unor servicii de înaltă calitate sunt toate trăsături pe care le avem în comun cu clienţii noştri. Aceste valori sunt cele care pavează calea pentru poveştile noastre comune de succes. De asemenea, atuurile noastre și expertiza solidă ne ajută în călătoria noastră spre a ne îndeplini ambiţiile de a fi campionul afacerilor independente.

Încă de la început, activitatea METRO în România a însemnat mai mult decât sistemul de vânzare cash&carry, de aceea compania a dezvoltat o oportunitate unică pentru toți partenerii săi de afaceri de a se cunoaște și de a interacționa în cadrul unui singur eveniment. Astfel, în 2006, METRO Cash & Carry România a organizat prima ediție METRO Expo, un eveniment dedicat exclusiv clienților, partenerilor precum și soluțiilor și produselor disponibile doar în rețeaua METRO. Pe parcursul celor 4 ediții organizate până în prezent (2006, 2008, 2012, 2015) au fost implicați peste 1.200 parteneri de afaceri, aproximativ 1.500 angajați METRO și cei 150.000 vizitatori.

De asemenea, METRO a susținut dezvoltarea afacerilor locale din domeniul HoReCa prin lansarea primului program de pregătire și formare continuă în cadrul Academiei de Gastronomie METRO, cât și prin competiții dedicate personalului specializat. Lansată în 2008, sub numele de Centrul de Competență în Gastronomie, Academia de Gastronomie METRO a reușit să pregătească peste 7.500 de cursanți, provenind de la peste 1.500 clienți profesionişti METRO, prin intermediul celor 100 tipuri de cursuri disponibile.

Mai mult, toți clienții profesioniști ai companiei, din domeniul comerțului, beneficiază în mod direct de susținerea și expertiza companiei din acest punct de vedere. Astfel, în 2012, a fost lansat în România primul program de susținere a micilor întreprinzători din comerțul tradițional, LaDoiPași, prin care METRO România oferă partenerilor săi consultanță specializată și asistență pe toată perioada desfăşurării parteneriatului. Rețeaua LaDoiPași cuprinde acum apprx. 430 magazine, disponibile în toate cele 40 județe ale României.

Pornind de la cererea în continuă creștere pentru produsele proaspete, cultivate local, precum și de la nevoile stringente ale agricultorilor, METRO Cash & Carry România a inițiat și lansat în 2012, programul „De-ale noastre”, platforma de susținere a producătorilor locali, unică pe piața din România, prin care compania le oferă agricultorilor implicați în program consultanță specializată pe tot parcursul procesului de producție, soluții de colectare și un loc stabil pentru desfacerea mărfii, în magazinele rețelei sale.

Punctele menţionate sunt doar câteva exemple, dar ele demonstrează că METRO a stabilit permanent noi tendinţe în industrie susținând afacerile independente.

După 20 de ani, METRO Cash & Carry România rămâne fidel politicii sale de susținere a clienților profesioniști și va continua să fie un partener de încredere al micilor antreprenori și al afacerilor independente. În plus, compania va continua să implementeze pe plan local inițiative și inovații dezvoltate la nivel internațional, păstrându-și constant atenția pentru activitatea business-urilor independente din România, fie că vorbim despre startup-uri, despre afaceri aflate în proces de dezvoltare sau business-uri mature, cu nevoie de consolidare.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 30 miliarde € în anul financiar 2014/2015. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2014/ 2015, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 59 miliarde €. Compania numără aproximativ 220.000 de angajaţi şi operează peste 2.000 de locaţii în 29 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, Media Markt, Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa și hypermarket-urile Real. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Web

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.